Örömhír vagy út az igazságtételhez.
Mint ismeretes, elsírtam már néhányszor , hogy a fóti AAA autóház hogyan tett lóvá.
Vettem egy kocsit tőlük, pénteken tizenharmadikán, lehet, közbe egy fekete macska is átsétált előttem és alapon pórul jártam. A prágai nem éppen jó hírű kereskedés ellen megtettem az összes feljelentést ahol csak ilyenkor szokás, de úgy elhajtottak mint a legyeket szokás. A fóti rendőrség olyan levelet írt amit röstellek kitenni, a lényege, ha nem tetszik vigyem vissza.
A fogyasztóvédelem már csak a nevében az – a kereskedőket pártoló , sompolygásaikat elpalástoló titkos működésű társaság.
Miskolcon végre akadt egy rendőr aki megértette miről is van szó és vette a fáradtságot és minősítette azt amit már februárban meg kellett volna tenni a hatóságoknak.
Csalás – felszámoltak félszáz ezer forintot üzembe helyezés címén miközben ezt elmulasztották.Tehát passzívált forgalmi engedéllyel adták át a kocsit. Miskolcon aktiválták a költségemre.
Okirat hamisítás – gyártottak egy papírt, tanukkal és aláírásom lemásolásával, hogy tudatában voltam mindennek. Az se zavarta őket, hogy akkor miért számolták fel az üzembe helyezési költséget. S miért vetették meg velem ott helyben a legdrágább kötelező biztosítást.
Közúti forgalomban való részvétel érvényes okmányok nélkül.
Próbarendszám nélkül, az eladó vezetésével – a szerződés szerint öt kilométer tettünk meg a kocsival Fóton. Az ottani rendőrséget ez nem érdekelte, na vajon miért nem? Ilyenkor a belső rendvédelmi szerveknek ki kellene repülni. Tavaszi fáradtság.
A közúti forgalom veszélyeztetése, nem megfelelő műszaki állapotú autóval való közlekedés. Az autóház maga által kiadott dokumentuma szerint, a fék nem jó, a fékfolyadék hiányos. Plusz a szilent blokkok elhajlottak és a kerékösszetartás tulajdonképpen széttartás. Micsoda vezetői bravúr kellett egy ilyen verdát hazakormányozni a sztrádán. Köszönöm a bókokat.
A feljelentés megtéve. Ezek után amit magam tennék, józan vidéki gógyival. Ott a telepen csinálnék egy revíziót, mennyi ilyen kétes eredetű gagyi kiglancolt autó van. Akár egy hét alatt is elvégezhető, persze addig csuki van. Majd megnézném, hogy lehet a forgalom veszélyes kocsikat áruba bocsájtani. Akár figyelmeztetéssel akár anélkül. Vagy miért számolnak fel fű alatt 50 ezreket a semmiért?
Köszönöm a korábbi hozzászólásokat. Elfogadom a jó tanácsokat, használt autót szakember nélkül nem érdemes venni. Tehát hülye voltam, ráadásul mindezért még utaztam vagy négyszáz kilométert. Ilyen átverésre helyben is számíthattam volna.
Nem titok – a céggel alkudoztam. Becska József az ottani magyarul is beszélő cseh-szlovák úriember mint a villámhárító tört, de értelmes magyarsággal próbált két hónapon át türelemre inteni. Majd ma már a telefonokra se reagál. Ő is tudja, a prágai tulajdonosok itt piacot vettek, embereket vettek és azt csinálnak amit akarnak. Ha valakinek jó a memója emlékezhet – Miskolcon is volt telepük a Bükk aljában. Ki tud erről valamit , azt vajon miért számolták fel?