Tizenháromezren követték a Voltot és Soundot a Telekom idén debütált interaktív megoldásán keresztül

Telekom VOLT Fesztivál és a Mastercard Balaton Sound Fesztivál több százezer látogatója mellett szép számmal vannak olyanok is, akik nem a helyszínen élték át a fesztiválélményt. A monitorral, kamerával és mikrofonnal felszerelt, 4G-vel működő interaktív figurák, a Buddyk segítségével a www.festivalbuddy.hu oldal tizenháromezer látogatója közvetlen közelről tekinthetett bele a fesztiválozók életébe, és léphetett kapcsolatba a fesztiválozókkal.

VOLT_2015_0560
A Telekom azok jelentkezését várja, akik kedvet éreznek ahhoz, hogy a Sziget Fesztivál egy-egy napján néhány órán keresztül a vállukra vegyék a Buddyt, és hozzásegítsék a távolban lévőket az igazi fesztiválkalandokhoz, miközben szórakoztatják is az oldal látogatóit.

Akinek kedve van a kalandhoz, annak nincs más dolga, mint készíteni egy 15 másodperces videót, amelyben elmondja, hogy miért jó vele bulizni, és azt augusztus 3-ig feltölteni az Instagramra a #festivalbuddy és a Sziget fesztivál hashtagével (#sziget).

A BuddyGuide-ok az ingyenes napijegy mellett szállást és némi fesztiválon elkölthető költőpénzt is kapnak. Itt<http://bit.ly/1CPI3uN> megnézhető, hogyan fesztiváloztak a VOLT-on a Buddyk.
A Buddy-k a Sziget Fesztiválon az első naptól kezdve naponta 17.00 és 21.00 óra között várják a virtuálisan fesztiválozni vágyók bejelentkezését a www.festivalbuddy.hu oldalon.