Az „Új Volkswagen” előtt felgördült a függöny: a Frankfurti Nemzetközi Autószalon első sajtónapja előtti estén a Volkswagen márka bemutatta új emblémáját és márka arculatát. Ez a világpremier új Volkswagen korszak kezdetét jelzi. Az eseményt a teljesen elektromos hajtásrendszerű ID.31 bemutatása kíséri (1). A Volkswagen jövője elektromos, teljesen hálózatba kapcsolt és semleges szén-dioxid-mérlegű. Az új márka arculattal a VW egységes, globális, 360 ° -os márka élményt hozott létre, amely egyben korszerűbb és hitelesebb is. Az új Volkswagen embléma lapos, kétdimenziós kivitelével tisztább és csak lényeges elemeit jeleníti meg. A márka arculata és emblémája nagy rugalmasságot céloz meg, és a digitális alkalmazásokhoz készült. A Volkswagen márka arculatának átalakítása a világ egyik legnagyobb átmárkázási kampánya. Az új arculatra való teljes áttérés 2020 közepére várható.