Nem lehet önbíráskodni – egy matricáért magáénak hiszi a sztrádát – amikor a nyakamba liheg a mögöttem döngető – nem igazságos, de méltányolható a szabály
Én az első autónk - ebben nőttem fel.
Szóval csak annyit – tényleg nincs helye az önbíráskodásnak , hiszen ennek tragikus vége lehet – ám akkor tessék kiszűrni az ilyen másikra tapadós félörülteket, akik azt hiszik csak övék a pálya. Megjegyzem a Lajtán túl ez nem szokás, a nyugati autósok kultúráltabbak, tehát amikor egy nyugati rendszámú ilyen vezetővel akadok össze a magyar sztrádán, rögtön sejtem a sofőr csak annyit tud németül – noch ein beer…. ő csak a  honfitársam.

Az M1-M7-es autópálya bevezető szakaszán egy fehér Audi büntetőfékezéssel akart megleckéztetni egy másik autót október 21-én. Az eset miatt megkerestük a rendőrséget, akik azt a választ adták, hogy egy magánszemély feljelentést tett aznap a Budapesti Rendőr-főkapitányságon, amely miatt a BRFK közúti veszélyeztetés bűntett gyanúja miatt indított nyomozást. A gépkocsi vezetőjét a rendőrök 2020. október 22-én azonosították, előállítása, elszámoltatása folyamatban van.

 

A rendőrség később honlapján számolt be arról, hogy a felvételek alapján azonosították az autót, valamint annak tulajdonosát egy 45 éves vecsési férfit, aki elismerte, hogy az autót az adott időpontban ő vezette. A férfit a rendőrök 2020. október 22-én 15 óra 10 perckor Vecsésen fogták el és előállították.

Az Audit vezető férfi azt mondta a rendőröknek, hogy a másik autós bevágott elé, ezért kérdőre akarta vonni, azt azonban tagadta, hogy hirtelen fékezett volna. A 45 éves vecsési férfi ellen közúti veszélyeztetés bűntett gyanúja miatt indul eljárás.

Tényleg, nullár fékezni beállni nem ildomos. Nálam megteszi a vészvillogó bekapcsolása. Bár erről is leszoktam, az volt a tapasztalat, hogy ez csak olaj volt a tűzre.  Tényleg a túlélési stratégia nem más mint hagyni ezeket elhúzni. Minél hamarabb félreállni, úgy is várja már a veséjüke, májukat valaki ….. aki majd jobban vigyáz ezekre a fontos szerveikre.