
Ki hiszi el azok közül, akik ismernek, hogy hat napig nem veszem fel a mobiltelefont. Senki. Ám a Mindig Tv munkatársa az ügyfélszolgálatról azt állította – csak úgy – hogy tavaly januárban hat napig hiába csörögtek rám, pedig ők át akarták adni a pluszba rendelt új vevőboxot. Szó szerint ezt mondta , rögzítettem a hazugságot.
Mint ismeretes , amit rám tukmáltak és előre kifizetették velem a 28 725 forintos számlát. Mit sem törödve azzal, hogy mindig féléves előfizetésem van és az előre kialkudott hivatalos tarifa áron. Ezt írtam a közelmúltban. Híába panaszkodtam, hasztalan győzködtem az ügyfélszolgálatos kollégáikat – rögzített beszélgetésben – elárulták, hogy igazam van, de ők semmit nem tehetnek.Kértem igazolják, hogy hat napig nem értek el, s ha valóban így történt akkor megfontolták e az általam befizetett dj visszautalását. Mondták ez nem kötelességük.
Közben ez a magát hatóságnak képzelő intézmény folyamatosan küldözgeti az időközbeni áremelésekről szóló fizetési emlékeztetőket. Mert úgy gondolják bármit megtehetnek akár utólag is megemelhetik az előfizetési árat. Előzetes értesítés nélkül, annak tudatában, hogy őket senki el nem marasztalhatja, meg nem büntethetik.
Megesett korábban , hogy figyelmetlenségből ki is fizetem, ám most betelt a pohár. Talán a fogyasztóvédelem is felfigyelhetne arra, hogy ez a cég menetközben előrefizetés esetén milyen alapon teheti meg a szerződés közbeni csaknem 15 százalékos áremelést. Ezzel kapcsolatban a kedves ügyfélszolgálati munkatárs higgadtan annyi mondott, nem ő tehet erről és most mit csináljon. Igaza van ha ott dolgoznék magam sem reagálnék az ilyen dühös előfizetői bosszúságos beszólásokra.
Ma betelt a pohár. Mielőtt még bementem a kórházba telefonon felmondtam a szolgáltatást. Jó tudni mindig tévé már nem létezik helyette van a One, ez a Voda utódja, amey jóízűen a mi pénzünkön bekebelezte. Szégyenletesen pitiáner egy cég. Miskolcon a plázában van vagy négy pultjuk, de már az elsőnél kiderült az ilyen hozzám hasonló panaszosokkal csak egy kollégájuk foglalkozik, aki éppen telefonál. Nyugodtan . Kivártam türelmesen majd átnyújtottam a boxukat , hogy megszabaduljak tőlük. Elmondtam, korábban amíg kártyás rendszerben üzemeltek elégedett voltam a szolgáltatásukkal. Bárhová magammal vihettem és élvezhettem a kedvenc tévécsatornákat, de az új dobozaik nemcsak megdrágultak de nem is hordozhatóak. Ráadásul mint fentebb írtam egy doboz egy éves szolgáltatását úgy nyúlták le, sikkasztották el, hogy kimagyarázták , kidumálták, nem vettem át tőlük a ki sem küldött a készüléket.
A lényeg szakítottunk. Csonka László úr a cég képviseletében kifaggatott – biztosan kötelessége – áruljam el miért mondom fel a szerződést. Elárultam, de hiába, mint kiderült olyan rubrika , olyan sablonjuk nem létezik amely passzolna a véleményemmel. Majd békésen átadtam a cuccokat, mindent amit valamikor adtak – jó, hogy azt amelyiket pluszban kifizettem de nem küldték ki most nem követelték – viszont kiderült egy scart csatlakozó hiányzik. Itthon megnéztem az eredeti dobozát , állítom ilyet soha nem adtak, nem is lett volna rá szükség. Természetesen amikor átvettem maguk sem voltak ilyen alaposak, nem készült semmilyen átadás-vételi leltározás mint most. Szerintem ez a csaknem félóráig tartó kekeckedő procedura csak nekem szólt, bosszúra szomjaztak, amiért lemondtam az alattomosan dráguló szolgáltatást.Megjegyzem, már a lepapírozás is necces, hiszen maga Csonka úr fedezte fel, hogy már korábban felmondtam telefonon. Amikor ezzel szembesült nagy nyugalommal újabb adminisztrációba kezdett. Ráért.
Ám a mellékelt dokumentum szerint végül a felmondás idejét mára írta. Csak azért is, itt minden forintocska számít. Beárazta a soha nem látott scart kábelt is – azt amelyet már egyébként a cég három éve nem használ és nem ad a boxokhoz majd kiállította a díjtartozást. Elfeledve, hogy még legalább 30 ezer forinttal a Mindig Tv tartozik az elmaradt szolgáltatással. S most, hogy átnyálaztam a papírjaikat , látom, hogy a One cégtáblája alatt már a DIGI-vel akaszkodtam össze. Ők képviselik az Antenna Hungáriát a nagy kék pecsét alatt. Végül csak kilóg a szőrös lóláb – szerződést kötöttem a Mindig Tévével majd a DIGI átveszi tőlem a boxot az Antenna Hungária képviseletében a miskolci One szolgáltatónál.
Erre tessék gombot varrni – még azt sem tudom kinél, kinek panaszkodjak. Kitől kaptam a kűtyűt és kinek is kell visszaadnom? Aki azt ajánlotta forduljak a fogyasztóvédelemhez vagy egy igazságügyi mediátorhoz annak üzenem, ideje lapozni a naptárban. Azok az idők már elmúltak. Ezek az egymásba olvadozó össze vissza tagozódó cégek már önmagukban megjátszák a hatóságosdit.