Bemutatkozik a Honor – egy márka azoknak a felhasználóknak, akik nem akarnak kétszeres árat fizetni egy készülékért
Egy új mobiltelefon-gyártó mutatkozik be a mai napon Európában, Magyarországot is beleértve. A Honor zsúfolt piacon próbál érvényesülni azzal, hogy erős hardvert és hosszú üzemidőt nyújt elérhető áron.
Már a Honor bevezetése is eltér a konkurensekétől. Egyetlen európai országban sem kerül sor drága reklámkampányra, ehelyett a gyártó az először piacra dobott csúcskategóriás Honor 6 modellt a lehető legelérhetőbb áron kínálja, egyetlen online bolton keresztül.
Magyarországon ez az Extreme Digital (http://www.edigital.hu), ahol a készülék a holnapi naptól kezdve megvásárolható. A bevezetést a gyártó kizárólag közösségimédia-kampányokkal támogatja.
„Nagyon régen készülünk erre a bemutatkozásra, és sokat várunk az európai piactól. Olyan modellt mutatunk be először, melyet az alapoktól kezdve a technológia olyan rajongóinak terveztünk, akik nem akarnak vagyonokat költeni arra, hogy a legújabb fejlesztésekhez hozzájussanak” – emelte ki Rafal Naplozsek, a Honor regionális kereskedelmi igazgatója.
Honor 6, az új zászlóshajó
A Honor 6 felsőkategóriás modell, mely azoknak a felhasználóknak készült, akik folyamatosan használják az internetet és a legújabb alkalmazásokat a telefonjukon. Számukra vonzó ajánlatot jelent a 3G adatkapcsolatnál 14-szer magasabb sebességet kínáló 4G technológia, az akkumulátor hosszú üzemideje, az 12,7 cm átmérőjű teljes HD képernyő és a 13 megapixeles fő kamera. A sebességet a nyolcmagos, saját fejlesztésű processzor és a kiemelkedő méretű 3 GB RAM biztosítja. Bruttó 105 ezer forintos árcédulájával, valamint a legtöbb konkurensnél erősebb hardverével a Honor 6 kedvező ajánlatot jelent a vásárlók számára, és átrendezheti a magyar piacot is.
A Honorról
A Honor teljesen új márka a piacon, melyet gyártója azoknak a vásárlóknak szán, akik nem félnek önálló döntéseket hozni, és túllépni a nagy márkák marketingígéretein. A Honor küzd a megszokás ellen: a bátrak telefonja.
A Honor üzleti modelljét a fogyasztók igényei alakították ki. A Consumer to Business (C2B) modell lényege, hogy a gyártó a vásárlók visszajelzéseit, igényeit beépíti a fejlesztésbe, és a termékeket ezek szerint alakítja ki. Ez vonatkozik az értékesítési modellre is, így a Honor esetében nincs drága televíziós reklámkampány, a készülékeket elsősorban az interneten keresztül lehet megvásárolni. A formatervezés, a funkciók, a kezelőfelület esetében a gyártó szintén a vásárlók visszajelzései szerint alakította a készüléket. Ez az első alkalom, hogy egy mobilkészülék úgy kerül a piacra, hogy a fogyasztók részt vehettek a tervezésében. A Honor 6 vásárlói nem csupán egy új telefonhoz jutnak, hanem részeseivé válnak ennek a kapcsolatnak is, egy olyan gyártóval, amely elkötelezett arra, hogy kielégítse a digitális életvitelükben felmerülő igényeiket.