A Fenntarthatósági Média Klub és a Telekom munkatársai közel kétmillió forint értékű süteményt készítettek és árusítottak ki. A bevételt a törökbálinti Tábitha ház, az ország egyetlen magánösszefogásból működő gyermekhospice háza kapja.
Az Adni jó! Sütiakció negyedik éve szolgál karitatív célokat. Évről évre többen csatlakoznak a süteményt készítők táborához és évről évre „magasabb” a sütemények becsült, adományértékű ára. A gyermekhospice és a Tábitha ház szellemisége több mint ezer önkéntest késztetett cselekvésre országszerte: Telekom irodaházak és médiaszékházak munkatársai töltötték a vasárnapjukat a konyhában süti készítéssel.
A hétfői sütivásár eredményeként 1.942.030 forint adomány gyűlt össze a gyógyíthatatlan betegséggel küzdő gyerekeket befogadó intézmény számára.
Országosan több mint ezer önkéntes vett részt az akcióban, a Fenntarthatósági Média Klub részéről nyolc médiumot képviselt Barabás Éva és Gönczi Gábor (RTL), Czippán Anett és Dudás Ádám (TV2), a ClassFM stábja Kiss Orsival és Árgyelán Krisztával, az Origo, az Index csapata, a Metropol, a Centrál Médiacsoport és a Ringier Axel Springer munkatársai, valamint a Quimby és Novák Péter is az önkéntesek között volt.
A termékek nemcsak finomak, de sok esetben látványra is cukrászati minőségűek, mégpedig annyira, hogy a helyszínen készült profi ételfotókból elektronikus karácsonyi üdvözlőlapot kreál és helyez ki a honlapjára a Telekom. Aki ilyen képeslapot küld december 31-ig, küldésenként további 100 forinttal támogatja a Tábitha házat, amelyet szintén a Telekom fedez. Az adományozás tehát még december végéig folytatódik.
További információk:
http://www.tabitha.hu
http://www.
http://www.telekom.hu/