Tegyük fel, Önnél Március idusán, vasárnap becsengetnek és közlik, hogy valami herkentyűt kell cserélni a telefondobozban. Na vajon mire tetszik gondolni, mikor nem kért ilyen szolgáltatást és már régen nem panaszkodott a szolgáltatásra. Igen, talált, süllyed. Nem másra, mint hogy valakik vagy valakik ebben a formában szeretnék sürgősen lehallgatni a beszélgetését.
Ilyen esetben totálisan bizalmatlanná válunk és kezdjük kifaggatni a szerelőt, hogy ki miért és mikor küldte házhoz. S miért pont ide. Nos, a mester türelmesen mindent megválaszol – hogy az a bizonyos dobozocska sok műszaki problémát okozhat és ha nem cserélik ki az elkorrodált kapcsolókat bármi megeshet. S ő egy alvállalkozó, a cég a szolgáltató anyavállalat tulajdona. S szánja bánja, hogy nekik vasárnap kell zavarni az ügyfelet, de rengeteg a tennivaló.
Nos, ha utánajár el is hiheti. Ugyanis a szakemberek véleménye szerint ma már ilyen primitív módszerekkel nem dolgoznak a szakszolgálatok. Ha egy vezetékes telefont akarnak figyelni sokkal egyszerűbb ezt a központon keresztül tenni. A mobilok lehallgatása meg még tökéletesebb, akár a tartózkodási helyek is gyorsan beazonosíthatók.
Tehát aki rosszra gondol, s parázik, hogy ennyi fontos lett valakinek akkor most tévedett. Nyugalom, ha nincs vaj csak korpa akkor semmi izgalom. A kíváncsiskodók ma már sokkal korszerűbb módszerekkel operálnak.