Na, mea culpa.
Frissiben írom, hogy nyitott kapukat döngettem. Felhívtam az 1270 ügyfél szolgálati számot, hogy csatába induljak . Majd úgy jártam mint azok az ostromlók akik doronggal rohannak a várkapunak. A kapu meg mint a fotócellás ajtók kinyílnak. Először nem akartam hinni a fülemnek, de muszáj volt. A hölgy kedvesen megnyugtatott, megnézi a gépen látható információkat, s már is mondta a bírságot jóvá írják a következő számlámon. Teljes gavallériával. Még mindig nem ocsúdtam fel a kellemes meglepetéstől. Még ilyet, én tegnap óta teljes harci készültségben várom a csatározást, a Vodafone call centerese csípőből leszerel mint egy hatos foci labdát. Hiába, nem erre számítottam. Azt hiszem maradok a Vodánál…… persze nem törlöm a korábbiakat – hadd okuljon mindenki. A remény se utoljára hal meg…
(Hiába, akárhogyan is igyekszem nincs szerencsém a parkolással. Noha minden megállásnál a lehető legkorszerűbb szisztémát a mobil fizetést választom. Mint most i. Vakon bízom a Vodafone Easy Rider rendszerében. Tegnap is ezt tettem Budapesten a Síp utcában. Még ki se szálltam, amikor elindítottam a mobil parkolást, s már is hátra dőltem, hogy semmi vész nem érhet. Visszajeleztek megnyugtattak egy SMS – ben , hogy minden oké. Szinte ellazultam.
Mindaddig, míg vissza nem értem a kocsimhoz, ahol egy nyári piros mikulás csomaggal vártak. Benne a lesújtó hír, nem váltottam parkoló jegyet e miatt 6300 forinttal tartorom az ERpark nevű pénzbehajtó cégnek. Nem láttam a pipától, Miskolcig hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol ugyancsak kellő képen hűlyítik a kedves ügyfelet. Eszükbe se jut jelezni, te hülye ne várd, hogy felvegyék a telefont, mert hattól már bezártak. A pénzt viszont este nyolcig hajhásszák.
Na, ma reggel okosabb lettem. Kiderült, hogy igazából a Vodafone a hunyó. Miskolci számmal vették be a parkolás kezdetét. Noha beütöttem, a legközelebbi fizető zónát keresem. Így a miskolci régió parkot gazdagítottam – annak ellenére, hogy a telefonom és a kocsim egy budapesti belvárosi mobil cellán át volt kapcsolatban a világgal.
Kérdés – ki tudja megmondani, hogy most ilyen esetben mi a teendő. Három személyes, áh, négy személyes társasjáték – én a balfék, aki megelégedett a visszajelző üzenettel, az ERpark, amely tudta a mobilszámomat és nem jelezte, hogy gubanc van. Majd itt van a régió park, akinek a markába lepengettem a pénzt a semmiért.
Majd ez a Vodafone, amely nem képes megbízható, felelősségteljes parkolási szisztémát szolgáltatni – a pénzemért. A tisztesség azt mondatná, az igazoltan meg nem szolgált pénzt a régió park visszafizesse. A Voda meg fizesse ki a büntetés…. csak ugye ez Magyarország.)