Év végi igazgatási szünet és ügyfélfogadási rend a Városházán

Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Központi Ügyfélszolgálatán (Miskolc, Városház tér 8.) 2024. december és 2025. január hónapjaiban az általánostól eltérően alakul az ügyfélfogadás rendje.

 

Az alábbi napokon kizárólag anyakönyvi ügyekkel kapcsolatosan lesz ügyfélfogadás (születések és halálesetek anyakönyvezése):

 

  1. december 7. szombat 8:00 – 12:00
  2. december 14. szombat 8:00 – 12:00
  3. december 23. hétfő 8:00 – 12:00
  4. január 2. csütörtök 8:00 – 12:00
  5. január 3. péntek 8:00 – 12:00

 

A fenti időpontokban az ügyfélszolgálat megközelítése csak a Hunyadi u. 2. szám alatti főbejárat irányából lehetséges.

 

Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése a 2024. február 29. napján kelt 29/2024. (II.29.) számú határozatával igazgatási szünet elrendeléséről döntött az alábbi napokat érintően:

 

  1. december 30. hétfő
  2. december 31. kedd

Az igazgatási szünet ideje alatt a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel. Az igazgatási szünet elrendelésére a kormány 537/2023. (XII. 6.) számú Korm. rendelete nyújt lehetőséget az önkormányzatok számára.

A fentiekben nem említett munkanapokon a Hivatal az általános ügyfélfogadási rend szerint várja a személyesen megjelenő ügyfeleket.

 

Megértésüket köszönjük!